BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 9, 2011

Thank You Allah

assalamualaikum..
yea!!! I dah shopping.. i had get my mood back..
hahahahaha..

tq so much to cik parah coz sudi teman I for the whole day..
 we hang out from 12.00pm to 10.30..  whoooaaa!!!
 there many things that i buy.... for sure I beli new seluar.. although agak menggeletar gak nk bayar  tpi  agak berbaloi la.
my roomate pon cakap dat seluar ade kelas... yg penting X KETAT!!!


  I love shopping!!!!
 hahahhaha.. poor parah.. she hv 2 accompany me n tahan wid my attitude for the whole day.
she had treat n care for me like a kakak..
 of course la wid her " kakak2 attitude".


" Silky For Men" want 2 meet me tomorrow.. before he go..
 Alhamdulillah..  Akhirnya, doa I dah diterima n ditunaikan.. terasa bahang kebahagiaan

 although i makan ati ngan dye ari ni tpi x pe...
 X sabar nk tggu besok... maybe sekejap jer kot jumpa..
 but its ok.. as long as dapat kurangkan rindu..
 such a gediks + gatal  girl.. huhu.. but  I hope he will never forget me
n  I Think my Love for him were increased from day to day..

 wooo.. masalah besar ni...
hahahahha..  NO BOYFRIEND, NO KUAR MALAM..

but.. ape boleh buat.. dah Allah nk bagi rasa kasih sayang kat dye...
 pandai2 la cover yer budak.. hehehhe.. nati kantoi.. mampos la kamu..

hurm.. tomorrow is my ex birthday..
 shud i wish hepi besday to him? shud I?
 *sigh*
ok....
 HAppy Birthday to u..
HAppy besday 2u
 happy besday to.........
happy birthday 2u
 from deep of my heart I hope u will have a good future n become a great laoshi..

ok lah... mak pesan.. jgn dendam lama2.. huhu
 baik mak!!!  Saya dah maapkan dye..
 Thank You Allah coz dah menyembuhkan hati I daripada luka semalam..
 


 


 

0 comments: