BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 15, 2011

Jangan Lupa Allah


Alhamdulillah hari ni aku telah diberikan banyak nikmat oleh Allah. Nikmat untuk merasa bahagia dan dihargai. Hari ni terlalu banyak kebahagiaan dalm hidup aku sampai aku terlupa bahawa aq pernah bersedih dan menangis dulu.. For the first time in my life aku mendengar khutbah Solat Jumaat dari masjid, melihat beratus-ratus lelaki keluar daripada masjid setelah solat jumaat membuatkan aq terpegun. Mereka ibarat segerombolan pejuang Islam yang baru saja keluar daripada markas untuk terus berjuang menghadapi hidup.
Alangkah bagusnya andai setiap kali solat waktu, bilangannya tetap sama...
 Minggu ini hidup aku sentiasa dilingkungi oleh DPP. kawan ku membuatkan aku berfikir bahawa xde siapa pun yg perfect dallam dunia ni.. Teman, tabahlah menghadapi segala ujian.. Ku harap agar nasihatku menjadi ingatanmu selalu... teruskanlah berjuang.. jangan pernah takut untuk bangun kembali. Pepatah jepun ada menyebut: jatuh 7 kali, bagunlah untuk  kali..
ok.. done!!
hehehe.. actually i go to see a movie today with my parah n Ijat. they are such a cute n funny friends. They make me laugh non stop. FYI, i had choose the wrong movie today.. i feel so malu.. hehehehehehehe..
 because of my bad hand, i had choose a bad movie.. I feel like dying to wait until the movie finish..
hahahahahha.. while we are watching that movie, parah keep laughing at me...it is because i had cover my face with my bag, when i see that movie... OMG!!!!
 but parah n ijat as usual make me laugh with their " budak tadika" behaviours.
HAHAHAHAHA.. 
 we eat at Johny`s.. seriously....
 I MISS HIM...
Dear Allah... Please Forgive Me.. 
Although I`m trying to forget him, he`s always in my heart..
 kadang-kadang ble aku teringatkan dye, aku rasa ini adalah ujian n dugaan yang patut aku tanggung..
 sangat susah untuk kawal nafsu kita sebenarnya...
kadangkala cinta boleh menyebabkan kita lupa pada-NYA.
Masyallah.. 

 Ya Allah Ya Tuhanku, Tunjukkanlah aku jalan yang benar, jalan yang kau redhai, Aq Bergantung harap pada-Mu.

LAstly, tq cik parah sebab sudi kuar ngan aku n terima segala sikap n karenah aku n to my rumet... walaupon kak jama x boleh baca blog sy... tpi sy nk akak tau bahawa akak adalah seorang rumet yg BAGUS.


sentiasa bertanya keadaan sy...

1 comments:

Unknown said...

aku bkn budak tadika yer..budak belum baligh tu je yg bdk tadika..huhu.
kadangkala cinta boleh menyebabkan kita lupa pada-NYA ( jgn lupa ALLAH) :))