BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 20, 2011

Angan2 saja






Assalamualaikum... 
I sedih malam ni..

 sedih sangat.. xtau nk share ngan sape

NAPE SEDIH?

I  tak terpilih tok pegi Thailand..
My  friend yg dapat g, dah dihubungi
through SMS and Email

I dok tunggu2.. mana la tau
 my phone were silent ke?
my E-mail is not update ke?

BUT...

everything is ok.
my phone is not silent.
 and my E-mail pon dah update
(tekan  refresh banyak2 kali)


 Lastly, I redha je...
 x boleh nk watpe dah...
 xpe, I hanya boleh hadapi segalanya
 dengan penuh rasa REDHA 

hanya satu pintaku pada Yang Esa:
 Ya Allah, tabahkanlah hamba-MU ini.

i`m trying to share my feeling with kak Parah..
 but she seems so busy rite now
n Imi also kinda busy with his exam....

it`s ok la..
 my heart will heal soon..
 dun worry, u can do it darling..

enough with that feeling.. I must start study
i had divide n make a table to start do 
my revision...
Chinese Language n 19th n 20th century Poetry
killer subject for this sem

p/s: my abg ipar sudah warning semalam..soh blaja btol2.
hehe.. akhirnya.. dye care jugak abt me.. 

 i need to sleep rite nw. I mahu carik ketenangan jiwa pagi besok.
Insyallah




2 comments:

Anonymous said...

sis.. u do hve me.. u can tell any thing to me.. u have my shoulder to be ur pillor sis..

dayang.illayana said...

tq nad.. love u so much.. u always beside me when I need u..